com fer un pont entre a wifi i la ethernet

Hola llista.

Tinc un ordinador connectat al route amb wifi.
Aquest disposa de una ethernet.
Voldria connectar un altre ordinador a la ethernet del primer (el que es connecta amb la wifi al router) per poder connectarme mitjançant  la wifi del primer a le router i navegar.

Es podria fer amb un bridge (un br0) pot ser.?
Es te que tocar el fitxer  /etc/network/interficies?
Hi ha que modificar o fer alguna cosa referent al ip_forward o ip_forwarding o no cal? No se si cal.

Moltes gràcies.

P.D. si pot ser em podrieu facilitar-me un exemple del que hi ha que posar (si cal) al /etc/network/interficies i si tinc que tindre en conter alguna cosa més. Moltissimes més gràcies. :-)