Re: Instal.lar squeeze ?

Jo fa molt de temps que funciono amb SID. No es recomanable per un
servidor seriós, però per un sobretaula o un portàtil acostuma a anar
força bé. Acostumo a actualitzar un cop a la setmana, i si be es cert
que de quant en quant un paquet fa el burro,  en els principals els
bugs es solucionen ràpidament
.
Pere Nubiola Radigales
Telf: +34 656316974