Re: Instal.lar squeeze ?

Hola Ferran,

> ¿ És aconsellable començar a instal.lar squeeze, creieu que és
> suficientment estable ?.

Jo crec que sí; tal com ja t'han comentat abans, ara està «congelada»,
i per tant les actualitzacions només són per polir-la.

> ¿ Gnome o KDE ?, fa un any ho vaig intentar i KDE em va decebre força
> apart dels errors propis, normals aleshores de squeeze.
> M'interessa molt la vostra opinió ja que em sembla que hi ha força gent
> de la llista que fa servir squeeze.

Jo sempre he utilitzat la Stable, tant pels servidors com per sobretaula,
però entenc que en un moment com aquest, en la que la propera versió està
ja congelada (ja saps, però: sense data fins que no estigui ben polideta)
tindràs menys canvis (= problemes, traumes) d'actualtizació si ja
t'instal·les aquesta propera estable (Squeeze).  Al portàtil Dell de la
meva dona que ens va arribar l'agost ens ho va reconèixer tot (tot, tot
i tot; ja vaig procurar que la tarja inalàmbrica fos Intel i no Broadcom).

Entre Gnome i KDE, ja saps, és qüestió de gustos.  Però, per què no proves
LXDE (http://www.lxde.org/)?  A casa és el que fem servir tots.  Té
l'estètica GTK però no és tan pesat com els altres dos.  A un company de la
feina al que vaig insistint en que provés Lubuntu (Ubuntu amb LXDE) en un
portàtil vell que té, em va dir: «com si m'hagués comprat un ordinador
nou!».  Els meus fills, de menys de 10 anys tots dos canvien els colors i
formes de les finestres, botons i fons de pantalla, etc, etc sense problemes.
Prefereixen clarament LXDE a Windows XP sobretot,
diuen, perquè l'altre és massa lent.

Un altre Ferran