Re: Instal·lació dual (win / linux) en un disc dur doble de 2 TB Raid 0 "Stripe" (2 x 1 TB - 7.200 rpm)

A Dimecres, 1 de setembre de 2010 00:57:30, joan va escriure:
> Merci Orestes,
>
> Ja m'ha quedat clar que de Raid, res de res... Jo, de fet, trobava més
> interessant l'opció de dos discs d'1Tb en comptes d'un de 1,5Tb per
> poder posar-li fàcilment el linux en un d'ells (pd.: l'equip és per un
> familiar que de moment no vol prescindir del windows).
>
> Pd.: el que, amb el que escribiu, no acabo d¡'entendre, és perquè els
> equiops amb més capacitat Dell els munta amb Raid 0...

Potser perquè els surt més econòmic posar 2 discs de 1TB "enganxats" amb el
RAID 0 per tal que es vegi com un dispositiu de 2TB, que ficar-hi un únic disc
de 2TB reals.

Orestes.