Re: permisos dels dispositius USB

solucionat :) a la màquina on no funcionava, hi tenia instal·lat el paquet
usbmount, ha sigut desinstalar-lo i ja es munten els usb correctament

les diferències al syslog en endollar un llapis usb m'han ajudat a trobar la
solució:

usbmount[2566]: executing command: mount -tvfat -
osync,noexec,nodev,noatime,nodiratime /dev/sdb1 /media/usb0

polkitd[3233]: started daemon version 0.96 using authority implementation
`local' version `0.96'

gracies per les pistes!

A Dimarts, 13 d'abril de 2010, Marc Olive va escriure: