Re: Visualitzar PDFs des del navegador Kazehakase

Hola hubble,

> Com ja saps kazehakase te 2 motors, el gecko i el webkit, tu pots
> triar el que vulguis o deixar-li a ell que triï.

Jo dec ser dels poquets que utilitzen Debian stable (i alguns backports)
a la sobretaula, i en el meu cas només puc escollir la versió gecko.

> Si executes un link d'un pdf amb el motor webkit, t'apareixerà un
> pantalla en negre, com fan tots els navegadors que funcionen amb el
> webkit que jo he provat (epiphany, uzbl, ...) perque no sap qué fer
> amb el pdf.
>
> Si executes el link d'un pdf amb el motor gecko, et donarà l'opció de
> a on vols guardar el fitxer.

Correcte.  Fins aquí és el que m'he trobat jo.

> [...]
> localstore.rdf i que suposo que solament serveix per a uardar el
> contingut d'un link. (si fas about:config veuràs que per saber què es
> un fitxer mime econegut pel sistema s'en va a /etc/mime.types).
>
> No se com s'ho farà konqueror (no faig servir kde) que també fa servir
> webkit.
>
> Jo he provat intentant copiar fitxers de configuració d'un programa a
> l'altra erò no m'ha funcionat (tampoc tinc gaire idea de què fer :) Es
> a dir, potser mimeTypes.rdf que es un fitxer de configuració de gecko
> (pel frefox) no està habilitat al gecko de kazehakase.

Probablement.  He sobreescrit el mimeTypes.rdf del directori firefox,
que efectivament en el meu cas fa referència al epdfview, al
~/.kazehakase/mozilla/kazehakase/mimeTypes.rdf, però a mi tampoc no em
canvia el comportament: em demana on guardar-lo.

> apa, sort.

Gràcies, continuaré investigant.

Ferran

PS Xafardejant el tema dels PDFs, m'he trobat una «pijadeta» total, amb
   la que m'he dedicat a impressionar els meus companys:
   http://packages.debian.org/pdfcube.  Obriu qualsevol PDF amb aquesta
   aplicació, passeu pàgina amb la tecla c, i fardeu vosaltres també ;-)
   Per sortir, premeu Esc.