Re: permisos dels dispositius USB

Hola,

el que primer hauries de mirar es si l'arxiu /etc/fstab és semblant a tots
dos ordinadors. Tanmateix et proposo la solució següent:

a /etc/fstab afegeix al final una línia com aquesta:

     /dev/sdb1        /media/disk0   vfat,ext3 user,noauto     0       0

després com root (o amb sudo) crea el directori /media/disk amb permisos
777 i tot seguit un enllaç al mateix anomenat disk0  (per lligar-lo amb
fstab):

     mkdir /media/disk
     chmod 777 /media/disk
     ln -s /media/disk /media/disk0

A partir d'aquest moment l'usuari podrà muntar els discos (o llapis) de
memòria sense problemes.

Salutacions.

Si no existeix