Re: Permisos dels dispositius d'emmagatzematge de dades tipus USB

12/10/09 @ 12:53 (+0200), thus spake Daniel:
> Hola:
>
> Em trobo que al connectar un llapis USB (o la càmara), puc llegir i
> copiar els fitxers però no puc gravar-hi res: el sistema detecta el
> dispositiu, el munta en el directori predeterminat (en el meu cas,
> /media/KINGSTON), però l'usuari que hi assigna és el meu però
> assignat al grup root. i els permisos són rwxr xr x. Resultat:
> dispositiu de només lectura, i no el treus d'aquí ni fent chown o
> chmod des del root.
>
> Aquesta configuració d'usuaris i permisos surt d'un lloc o altre,
> [...]

Em va passar fa temps que volia muntar un dispositiu amb
permisos d'execució, i vaig haver de posar el número de sèrie
en el fitxer de configuració del HAL i canviar les opcions de
muntatge. Però d'això fa temps, ara ho he intentat buscar i no
ho trobo...

--
Ernest