[Off Topic] Entrevista a la Dra. Teresa Forcades sobre la Grip A

Estimats amics linuxerus,

Abans de res em vull disculpar per transmetre aquesta informació per un medi clarament enfocat a un tipus d'informació molt diferent. Però m'ha semblat un bon medi de difusió, donada la bona comunicació i el nivell intel·lectual que he pogut observar que existeix en aquesta llista de correu en els dos anys que fa que la llegeixo.

El document que us vull presentar es tracta d'una entrevista a la Dra. Teresa Forcades, que tracta diversos camps relacionats amb la grip A o grip nova. L'he trobat molt interessant donat que tracta informació que s'ha difós molt poc (en comparació amb l'escandalosa alarma general que sembla que està tenint lloc).

Com a biòleg (bé, en realitat em queda molt poc per llicenciarme) puc dir que, si bé no m'he molestat a comprobar totes les dades que es donen, les relacions i conclusions (objectives) que se'ns presenten són correctes i ben fundamentades. No obstant cal saber separar les dades objectives ens presenta la major part del document amb les opinions personals que ens proposa a la darrera part.

Sense més dil·lacions, us deixo amb un enllaç al vídeo en cuestió: http://www.vimeo.com/6790193

Em disculpo un altre cop per utilitzar malament aquest medi i us agraeixo la vostra atenció. Atentament,

Carles

PD: els que vulgueu descarregar el video dóno per suposat que sabreu com fer-ho, si no responeu i no tindré cap problema a escriure un petit tutorial ;)