Re: Permisos dels dispositius d'emmagatzematge de dades tipus USB

En/na Pere Nubiola Radigales ha escrit:
Els permisos que dius donen al usuari tots els drets. Mira que no
tinguis el dispositiu fisicament protegit contre escriptura

El 12 / octubre / 2009 12:53, Daniel <daniel.elias@gigamail.cat> ha escrit:
Hola:

Em trobo que al connectar un llapis USB (o la càmara), puc llegir i copiar
els fitxers però no puc gravar-hi res: el sistema detecta el dispositiu, el
munta en el directori predeterminat (en el meu cas, /media/KINGSTON), però
l'usuari que hi assigna és el meu però assignat al grup root. i els permisos
són rwxr xr x. Resultat: dispositiu de només lectura, i no el treus d'aquí
ni fent chown o chmod des del root.

Aquesta configuració d'usuaris i permisos surt d'un lloc o altre, però no el
trobo. A Internet, hi han fòrmules màgiques per a arreglar situacions així,
però o són massa velles o simplement no funcionen (o no les sé fer anar).

Algú s'ha trobat amb algun cas similar? Gràcies.

--
Daniel Elias
Usuari de Linux nº 461584