Re: atheros AR242x congelada. wifi0: FAILED verification

La meva experiencia personal es que funciona millor el Ath5k que el
madwifi per la Atheros. Per habilitar-ho tens que entar al fdirectori
/etc/modprobe.d i posar a la blacklist els moduls que depenen de
madwifi . A versions anterior hi havia un fitxer que t'ho permetia fer
de forma sencilla, pero vaig reinstallar el portatil i ara no el tinc.

El 10 / juliol / 2009 08:33, xab ara ele<xabi@nodo50.org> va escriure: