Re: cfdisk

I si proves de cambiar els locale abans d'obrir el cfdisk. Potser canviaria el si per yes.

El 9 / abril / 2009 14:04, Ricard Pradell <rpbsant@gmail.com> ha escrit:
El problema és justament aquest, el copy & paste no funciona dins la
consola de cfdisk, i tampoc m'accepta accents. A un shell normal no
tinc cap problema amb això, però si dins de la consola que obre
cfdisk.

Ricard

El 9 / abril / 2009 11:21, Miquel Oliete <ktalanet@yahoo.es> ha escrit: