Re: Problemes amb l'Iceweasel/Mozilla

So no ho has fet, proba fer el següent a la pantalla del navegador
about:plugins, més que res per descartar que no sigui que et faltin
plugins per instal.lar.
Sobre el reproductor per defecte del sistema, al KDE has de obrir el
centre de control, components de KDE, associacions de fitxer aquí pots
configurar per a cada tipus de fitxer quin reproductor vols que es faci
servir per defecte simplement l'has de posar el primer de la llista o si
no i és doncs afegir-lo i seguidament posar-lo el primer de la llista.
Tornant a l'iceweassel potser també t'aniria bé una extensió de firefox
anomenada MediaPlayerConnectivity.

El dg 26 de 10 del 2008 a les 01:00 +0200, en/na Daniel va escriure: