Problemes amb l'Iceweasel/Mozilla

Hola a tothom!

Des de fa uns quants dies, l'Iceweasel em fa el boig amb els videos tipus
Youtube i amb els fitxers d'audio mp3.

Amb els videos, es veu la primera imatge que es queda fixa, comença el so i
als 10 segons més o menys s'atura el so i es penja l'Iceweasel.

Amb els mp3, surten al mig de la pantalla els símbols Play, Pause i Stop,
cliques el Play, automàticament salta al Stop i no es sent res.

He provat amb l'Opera i amb el mp3 passa el mateix: amb els vídeos no es veu
res, queda la pantalleta blanca: el mateix passa amb el Konqueror. En canvi,
si descarrego el fitxer mp3 al disc dur, després el puc escoltar sense
problemes (per defecte m'entra el reproductor de vídeo Totem). Es pot canviar
el reproductor per defecte del sistema?

Gràcies