Re: Problemes amb l'Iceweasel/Mozilla

El Diumenge 26 Octubre 2008 01:00:44 Daniel va escriure:

> [...]
>
> He provat amb l'Opera i amb el mp3 passa el mateix: amb els vídeos no es
> veu res, queda la pantalleta blanca: el mateix passa amb el Konqueror. En
> canvi, si descarrego el fitxer mp3 al disc dur, després el puc escoltar
> sense problemes (per defecte m'entra el reproductor de vídeo Totem). Es pot
> canviar el reproductor per defecte del sistema?
>
> Gràcies

Jo no m'he trobat amb el problema perquè ni tan sols tinc instal·lat el
connector de Flash. En tot cas, sí que pots canviar l'aplicació per defecte
per a un tipus de fitxer des del Centre de Control de KDE. Es troba a
Associacions de fitxers dins de Components del KDE, on trobaràs una llista de
tots els tipus registrats ordenats per MIME. També hi pots arribar
directament mitjançant les propietats d'un fitxer des de Konqueror com a
navegador de fitxers i prement la clau anglesa que surt a la dreta del camp
tipus a la pestanya General.

Generalment el que hauràs de fer és canviar l'ordre de preferència d'aplicació
que surt a la part baixa per pujar el reproductor que no et dóna problemes,
amb un sistema ben configurat t'haurien d'aparèixer ja totes les aplicacions
KDE que poden obrir aquests tipus de fitxers, algunes no-KDE s'han de
configurar manualment (no recordo si és el cas del VLC).

--
Atentament,

Eloi Notario.