ttf-liberation

A la Sid vaig posar la ttf-liberation, però només funcionava si la configurava
a mà.

Hi ha massa paquets que tiren d'Arial, i calia llevar el paquet msttcorefonts.

Ara la Liberation funciona per defecte als programes GTK i al Firefox (aka
Iceweasel :)   Trob què tot plegat guanya, perquè la Liberation té més gràcia
que no pas l'Arial.  És més llegible.

M'agradaria que també fos la tipografia per defecte al Konqueror, però no.
Pinta una cosa semblant a l'Arial cada cop que la troba configurada.  Un lloc
per a provar-ho és la portada del Google o del Gmail.  Aquí les teniu
face-to-face:
http://itaca.bitassa.cat/~benjami/tmp/gmail-liberation-nomes-ff.png

--
Benjamí