Re: videos de tv3

Sobre l'afer de l'estraming de videos poca cosa et puc dir perquè fa poc que faig servir Linux, sobre la ràdio et puc dir que jo faig servir Kmplayer (és KDE però també es pot excecutar amb el Gnome), teòricament només és un front-end de l' mplayer però en el meu cas funciona millor que el propi mplayer. Porta tres motors (xine, mplayer i gstreamer)

Per escoltar Catalunya Ràdio i Catalunya Informació en directe li he posat als favorits les següents adreces:

http://www.catradio.cat/directes/catinfo_wm.m3u
http://www.catradio.cat/directes/catradio_wm.m3u

Si t'interessen més adreces tinc dues de la BBC (BBC Worldservice i Radio 7) i algunes de franceses (france culture, france inter i france info)

--- Begin Message ---
hola,

fa un temps algú anunciava en aquesta llista que tv3 estava experimentant amb
difondre els seus continguts amb .ogg

ara intento veure'n un parell, i des de la màquina de 64 que no té plug de
flash no puc fer ni cerques....

amb una debian de 32 tampoc, perquè em torna un error:
Totem no pudo reproducir «mms://3alacarta.tvcatalunya.com/_!/publicitat/0/3/
1195632422830.wmv?auth=db.c5dZamaLbXaadudZd_cDa0cOdcbjcVbX-bhs
R_q-8-vga-JHmjE-q7sbjajdk9m7sel8jhmktjrks8q8kcldqfsekmkklmm9tjmjkmm
ktjrktmrmlhmjrHtwkmkklmnItomn=fhgt=0».

és més m'agradaria capturar aquest flux de video, i li tiro wget i la ruta i
res tot i posar-li diferents rutes..... li tiro la ruta per consola al
mplayer i res....

de pas us comento altres problemes amb les webs de la corpo. sabeu manera de
descarregar els butlletins de darrera hora de catalunya ràdio? a més ara en
directe no es pot sentir...

no és tant fàcil és ser verd!!!

--
un altre món és necessari!