Re: videos de tv3

xab ara ele wrote:

> hola,
>
> fa un temps algú anunciava en aquesta llista que tv3 estava experimentant
> amb difondre els seus continguts amb .ogg
>
> ara intento veure'n un parell, i des de la màquina de 64 que no té plug de
> flash no puc fer ni cerques....
>
> amb una debian de 32 tampoc, perquè em torna un error:
> Totem no pudo reproducir
> «mms://3alacarta.tvcatalunya.com/_!/publicitat/0/3/
> 1195632422830.wmv?auth=db.c5dZamaLbXaadudZd_cDa0cOdcbjcVbX-bhs
> R_q-8-vga-JHmjE-q7sbjajdk9m7sel8jhmktjrks8q8kcldqfsekmkklmm9tjmjkmm
> ktjrktmrmlhmjrHtwkmkklmnItomn=fhgt=0».

> [...]
Hola tothom,
Un xic fora de tema, però ara podem mirar TOTS (sí TOTS) els partits del
Barça (només un exemple), de les altres lligues (França, Anglaterra, etc.).
Mira cap aquí: http://livetv.ru/fr/ (hi ha una versió en anglès també però
alerta! les hores són hores les d'Anglaterra i no pas les d'aquí.).
S'anuncien els canals si fa no fa 30 minuts abans el partit. És genial!
Salut,
Joni
--
Registerd Linux user #445917 at http://counter.li.org/
Please do not send me copies of list mail. I read the lists. Thanks!