videos de tv3

hola,

fa un temps algú anunciava en aquesta llista que tv3 estava experimentant amb
difondre els seus continguts amb .ogg

ara intento veure'n un parell, i des de la màquina de 64 que no té plug de
flash no puc fer ni cerques....

amb una debian de 32 tampoc, perquè em torna un error:
Totem no pudo reproducir «mms://3alacarta.tvcatalunya.com/_!/publicitat/0/3/
1195632422830.wmv?auth=db.c5dZamaLbXaadudZd_cDa0cOdcbjcVbX-bhs
R_q-8-vga-JHmjE-q7sbjajdk9m7sel8jhmktjrks8q8kcldqfsekmkklmm9tjmjkmm
ktjrktmrmlhmjrHtwkmkklmnItomn=fhgt=0».

és més m'agradaria capturar aquest flux de video, i li tiro wget i la ruta i
res tot i posar-li diferents rutes..... li tiro la ruta per consola al
mplayer i res....

de pas us comento altres problemes amb les webs de la corpo. sabeu manera de
descarregar els butlletins de darrera hora de catalunya ràdio? a més ara en
directe no es pot sentir...

no és tant fàcil és ser verd!!!

--
un altre món és necessari!