Re: Slab corruption ?

On Fri, Feb 02, 2007 at 10:38:39AM +0100, Leopold Palomo-Avellaneda wrote:
> A Divendres 02 Febrer 2007 10:31, Xavi Drudis Ferran va escriure:
>
> clar, si no té disquetera, teclat, monitor ni cd ... has probar de posar-ho
> dintre d'una capsa tancat amb 10 claus i perdre les claus, només ho dic per
> posar mes _facilitats_ per monitoritzar una cosa d'aquestes ...

No, si amb les facilitats que tinc ja n'he tingut prou durant uns anys. Puntualment
si li he de mirar alguna cosa (quan em fa por que hagin entrat o alguna cosa així)
sí que hi he posat un CD i un teclat i un monitor, però no han sigut gaires vegades
amb molts anys. Total, és una debian, quan l'he volgut actualitzar ho he fet per
ssh. És allò que reboota quan se'n va la llum massa estona i prou.

No sé quina falta li fa un teclat ni un monitor ni un CD a un servidor, francament,
i no en compraré un només per aquesta màquina. Ja manlleva els d'altres màquines quan convé.
A la feina sí que he tignut servidors amb armaris amb monitor i teclat plegables
tot birguero i tal, però a casa no cal. Allà al menys compartien teclat i monitor
entre 6 o 7 servidors...

I si no fos que el portàtil no té port sèrie encara li posaria la consola per port sèrie i a
còrrer.

Això sí, si el tanqués amb clau segur que perdia les claus, amb el despistat que sóc
i el poc sovint que l'he hagut d'obrir...

El que m'aniria bé seria una live-CD d'aquestes de seguretat i diagnostic, que
la posis en una memòria USB, li configuris una sèrie de tests en un fitxer,
posis la memòria USB al servidor, arranqui, faci els tests, deixi els resultats
en fitxers a la mateixa memòria USB, piti (perquè sàpigues quan treure la memòria),
i quan hagis tret la memòria USB reinici el servidor solet perquè torni a estar
en línia com estava mentre tú estudies els resultats en una altra màquina.
També podria deixar-se usar per xarxa, però en cas que sospitis d'un atac,
potser el primer que faràs serà desendollar la xarxa, si t'ho pots permetre.

No deu estar fet això, o sí ? (normalment quan t'imagines alguna cosa nova en
informàtica resulta que ja ho ha fet algú abans).