Re: Linux en disc SATA

Doncs jo no vaig tenir cap problema amb el portàtil, però en canvi un
munt amb l'ordinador d'escriptori. Segons quin instal·lador feia
servir, o no em reconeixia el SATA, o no em reconeixia la targeta de
xarxa integrada (sempre era o un o l'altre) També n'hi havia que només
reconeixien un dels controladors de disc dels dos que tinc: o bé
l'nvidia, o bé el Silicon Image.

Ja et comento que no és gaire normal el que a mi em passava, doncs em
va costar un horror trobar la solució per internet. Crec que els
problemes venien de una combinació desafortunada de hardware (SATA +
pci express + un xip Marvel Yukon de la targeta de xarxa que em feia
la punyeta + ...)

Tot es va arreglar afegint en l'arrencada de l'instal·lador, i
actualment també al grub, la opció:
pci=nommconf
Ara també em reconeix els discs com si fossin scsi, però tot funciona.

RPB