Re: m'he quedat sense consoles

Doncs amb lo dels drivers m'havieu deixat dubtós, així que ho he
provat de nou amb el driver "radeon" i... s'han acabat els problemes.
A més, ara funciona molt millor que amb el monitor CRT, que
s'arrossegava i m'anava deixant trocets de finestra al moure-les, ara
va força bé, i no noto pèrdua de rendiment en 2D. Suposo que el driver
aquest, amb la meva targeta, funciona molt millor amb la sortida
digital que amb l'analògica. Bé, ara no tinc acceleració gràfica per
hardware, però xgl tampoc funciona amb fglrx, així que...

Francament, és de
pura pena | tr r t
lo dels drivers de ATI per linux, un maldecap per instal·lar-los i que
funcionin, no tenen extensions per xgl, van fatal amb (al menys el
meu) monitor LCD-DVI... si no són capaços de fer drivers com cal pel
seu hardware, millor que alliberin especificacions i la gent que ha
fet el driver "radeon" segur que són capaços de fer birgueries amb les
seves targetes.

RPB