Re: m'he quedat sense consoles

A Dimecres 22 Novembre 2006 17:11, rpb va escriure:
> Doncs amb lo dels drivers m'havieu deixat dubtós, així que ho he
> provat de nou amb el driver "radeon" i... s'han acabat els problemes.
> A més, ara funciona molt millor que amb el monitor CRT, que
> s'arrossegava i m'anava deixant trocets de finestra al moure-les, ara
> va força bé, i no noto pèrdua de rendiment en 2D. Suposo que el driver
> aquest, amb la meva targeta, funciona molt millor amb la sortida
> digital que amb l'analògica. Bé, ara no tinc acceleració gràfica per
> hardware, però xgl tampoc funciona amb fglrx, així que...
>
> Francament, és de
> [...]

Mmmm.. em sembla que m'he precipitat amb el meu missatge anterior. El cas és
que en el meu sistema (Ubuntu Edgy) el driver propietari arrenca sense el DRI
activat. He provat tot d'opcions esotèriques que diuen per internet sense
resultat. Fins i tot he provat d'instal-lar-me el mòdul amb l'instal·lador
d'ATI, i aleshores es queda en un bucle infinit de reintents intentant
arrencar les X. Realment fantàstic.

El que passa és que he llegit [1] que el controlador lliure (radeon) si que té
suport per AIGLX, amb la qual cosa si uses les Xorg 7.1.1 (?), com que ja ve
el suport per AIGLX activat teòricament podries fer córrer el compiz (o
Beryl, o com es digui la cosa aquesta).

[1]
http://www.s2ii.com/blog/index.php?2006/10/08/92-aiglx-beryl-carte-ati-x700-mobility-pcie-sous-ubuntu-edgy-eft-beta

Ara el problema és que amb el controlador RADEON també tinc el DRI desactivat!
Què m'està passant!?
En fi, tu, me'n vaig a casa a sopar. ja n'he tingut prou per avui.

Orestes.