Re: m'he quedat sense consoles

Utilitza les "MagicSysRQ" del kernel per apagar-lo a lo bruto, inclús per
intentar matar les Xorg. Per veure si el teu kernel les té pulsa "Alt Gr"
+ "Impr Pant" + h, si et diu quelcom és que les té. Veuràs que et permet
syncronotzar a disc, desmontar les particions, matar i rebootar, entre altres
coses.

El Wednesday 22 November 2006 14:29, rpb va escriure:

--
:: Jaume Sabater

  Un hacker no va a reunions de hackers
  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona