Re: [OT] /. i ./

Respecte Barrapunto, és molt trist. Tot és ignorància...
Jo he après a no calentar-me quan veig comentaris d'aquest tipus, i no respondre'ls, senzillament ignorar-los.

Respecte PuntBarra el seu propietari va tindre problemes i no tenia temps per mantenir-la i fins on sé, està preparant-la amb un Drupal més actualitzat i amb domini .cat (www.nirvanis.org). De totes formes és una llàstima, jo no deixaria morir una web d'aquesta manera... si no em puc fer càrrec sempre es pot trobar algú de confiança amb temps lliure........