Problema per carregar el CD d'instal·lació per SPARC

Molt bones,

M'he fet amb un equip Sun UltraStation 5 i em disposo a instal·lar-hi
Debian Sarge (3.1 r2). He llegit documents d'instal·lació per no anar
tant "a cegues" (és el primer cop que tracto amb un equip d'aquests),
però el meu problema és del tot precoç: Sóc incpaç de carregar
("bootar") el CD d'instal·lació.

Us copio (escric manualment) els missatges que dóna a l'arrencada, a
veure si algú pugués donar-me una mica de llum:

Sun Ultra 5/10 UPA/PCI UltraSparc IIi 400MHz, Keyboard Present
OpenBoot 3.25, 512 MB (50 ns) memory installed, Serial #16674625
Ethernet address <adreça MAC>, Host ID: 80fe5f41

Boot device: disk   File and args:
Boot load failed
The file just loaded does not appear to be executable
ok (això és un prompt, i jo poso) boot cdrom
Boot device: /pci@1f,0/pci@1,1/ide@3/cdrom@2,0:f    File and args:
Can't read disk label.
Can't open disk label package
Can't open boot device
ok (el mateix prompt)

Pere cert, he cremat el CD d'instal·lació de Gentoo 2006.0 per Sparc64
i em dóna exactament el mateix error.

Moltes gràcies.

Marc LM.