Re: icatfm

El dc 26 de 04 del 2006 a les 16:40 +0200, en/na marcfurti va escriure:
> El dc 26 de 04 del 2006 a les 15:46 +0200, en/na rpb va escriure:
> > >

> Jo ja porto un temps que qualsevol navegador se'm tanca depen quines
> planes web intento obrir, si intento obrir aquesta, se'm tanca el
> navegador, algú té idea de per on poden anar els trets ???

Obre mozilla, o firefox, i escriu

about:plugins

a la barra de urls,  i et sortirà una pàgina amb el que tens instalat.
Potser te'n faltarà algun. O potser, algun no va massa bé... jo m'he
trobat que el plugin de totem de vegades peta i arrossega el firefox amb
ell, llavors pots provar altres visualitzadors, com el mplayer. Jo no he
pogut amb ell, però per 64 bits aquestes coses encara estan una mica
verdes, em penso. Per 32 bits, crec que va força bé (mira el missatge
del Jonathan).

rpb