Re: Jocs per Linux

A mi no em tregueu del openttd. Sí, ja sé que l'estètica és de l'any de la
Maria Castanya, però quin joc tan ben parit! Hereu del "pegat" lliure per al
Transport Tycoon Deluxe (aquest no-lliure).

http://www.openttd.org

El Dimecres 26 Abril 2006 19:59, Pau Tallada Crespí va escriure:

--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona