Re: icatfm

> Arribat aquí, veig que m'hi he de passar un parell de setmanes amb el
> tema, (això, si al final no resulta que no es pot compilar a 64 bits) o
> bé descobrir perquè "C++ compiler cannot create executables" al chroot
> (potser dues setmanes més) i no les tinc. Llavors no em queda més opció
> que cometre sacrilegi (tinc una mà quina dual...). Mea culpa, aniré a
> l'infern.

Ho sento però jo m'he perdut. Quin és el problema?:

- cal flash o no ? si cal ja no val la pena matar-se a compilar el
mplayer, no ? al menys per sentir icatfm

- si cal flash o qualsevol extensió privativa de navegadors o reproductors,
llavors el que no entenc és perquè tens tanta necessitat d'escoltar icatfm.
Treballes a l'emisora o què t'obliga a escoltar-la ? Sempre pots escoltar
Ona Mallorca, no? .