Re: Problema amb el locale

A Divendres 07 Abril 2006 07:16, Cubells va escriure:
> Està molt bé perquè et va dient, entre altres coses, quins paquets
> necessites instal·lar per a completar la configuració de l'idioma...

Només hi veig el ISO-8859.  Sembla que abans estava en UTF, pot ser?  Almenys
el digiKam m'ha dit que abans tenia UTF i ara ISO-8859, que això podia portar
problemes.

Veig que set-language-env no es pot usar com a root.  Entenc que el canvi és
només per l'usuari, no per tot el sistema.

Potser sí que ha estat la dist-upgrade d'ahir.  Gràcies.

--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat

.