Re: Problema amb el locale

Hola Benjamí :

En el meu Debian Sid he fet una dist-upgrade i després de fer un
dpkg-reconfigure m'ha passat el mateix que a tu.

Et dic com ho he solucionat a veure si et pot servir a tu.

He instal·lat el paquet language-env
$ sudo aptitude install language-env

He executat el programa:
$ set-language-env

Està molt bé perquè et va dient, entre altres coses, quins paquets
necessites instal·lar per a completar la configuració de l'idioma...

Després he reiniciat la meua sessió del Gnome i he triat com a idioma
predeterminat el català i ja està!!

Salut!!

En/na Benjamí Villoslada ha escrit: