Re: Com està el tema de les XGL ?

En/na Francesc Guasch ha escrit:
En/na Guillem Hernandez Sola ha escrit:

Jo ho corro sobre un portatil samsung sense una nvidia.

he mirat por ahi i parlen només de nvidia, amb ati no es
pot fer funcionar ?

Jo he mirat i està pensat per Nvidia. Jo tinc aquest portatil, i corro Xgl per un Gnome, i per Xfce.
No molt fluid, però si va.
Vaja, no és meu escriptori del dia a dia, pq per exemple els videos no els corre bé, no els corre fluïds.
Mira el meu portatil és aquest http://www.samsung.com/es/products/notepc/x06series/index.asp
Amb ati, em sembla que si que es pot també.
Ja us penjaré screenshots. També deia, que sobre KDE res, i ho he vist córrer en un video del Youtube, sobre un KDE.
Vinga, a10!

--
~# Guillem Hernández Sola
~# http://www.guillemhernandez.com