Re: L'etern problema de CUPS

El Dilluns, 3 de Abril de 2006 14:43, Lluis va escriure:

> el problema: cal primer haver entrar com a administrador, cosa que
> requereix saber el passwd de root de la maquina, i no ho trobo normal... no
> fan falta tants privilegis per cancel.lar un treball en condicions... si
> abans no he entrat com administrador, al cancel.lar em dona un
> 'client-error-forbidden'

El canvio sempre amb lppaswd.  Segur que es poden fer més coses, però mai no
he aprofundit gaire amb el CUPS.  Fet i fet, m'he quedat a la superfície del
web aquest i un parell de coses de la configuració:

Del teu missatge anterior he apuntat el lprm per usar-lo la propera vegada,
perquè sempre tirava de web, no el coneixia.  Clar, al web, com dius, sempre
havia cancel·lat bé :)  Pel que dius més val que no provi el lprm per
cancel·lar :)

--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat