Re: ReiserFS vs ext3

El dilluns  3/04/06, a les 13:00 (+0200), Joan Sanz va escriure:
> Jo treballe amb arxius grans (so i vídeo) amb Reiser i, la veritat, una kk.
> De fet, estic pensant a fer una còpia de tot el sistema, formatar el disc
> dur en ext3, i bolcar aquell de nou en aquest sistema de fitxers. El que
> passa és que no sé ben bé com ha hauria de fer per tenir garanties que
> després tot funcionarà...

Jo fa poc vaig passar totes les meves particions ReiserFS a
Ext3. Si no has de tocar la partició arrel és molt fàcil, amb
el tar ho empaquetes tot, ho mous a un lloc segur, formates la
partició i ho tornes a desempaquetar.

Si has de formatar la partició arrel, llavors has de fer-ho
des d'un LiveCD o una cosa així, ja que òbviament si formates
la partició arrel et quedes sense bash i tar, etc, i no
pots desempaquetar els fitxers, ni fer res.

Salutacions,

--
ernest

	"All the people look well in the dark."