Re: ReiserFS vs ext3

Hola,

On Apr/03/2006, Joan Sanz wrote:
> Jo treballe amb arxius grans (so i vídeo) amb Reiser i, la veritat, una kk.

sí és cert. A mi m'ha arribat a tardar _segons_ a eliminar fitxers grans
(de l'ordre de imatges ISO, etc.)

Per fitxers grans havia llegit que el millor era XFS

També recordo haver tingut amb Reiser i amb ext2 (crec que era ext2, no
ext3) milers de fitxers, haver fet un "find" (dos cops, perquè estigués
en cache, etc.) i la diferència també es veia...

> De fet, estic pensant a fer una còpia de tot el sistema, formatar el disc
> dur en ext3, i bolcar aquell de nou en aquest sistema de fitxers. El que
> passa és que no sé ben bé com ha hauria de fer per tenir garanties que
> després tot funcionarà...

bé, has d'assegurar que el backup està ben fet. Abans d'eliminar els
originals, restaura el backup a algun altre lloc per estar-ne segur. A
un altre ordinador, etc.

--
Carles Pina i Estany		GPG id: 0x8CBDAE64
	http://pinux.info	Manresa - Barcelona