Re: algu fa servir la meva wlan!!!

A Dissabte 04 Març 2006 12:05, Pau Tallada Crespí va escriure:
> A Dissabte 04 Març 2006 05:54, rpb va escriure:
>
> Bones,
> no sé fins a quin punt aquest intrús està esgotant la teva amplada de
> banda, però jo sóc partidari de no tancar les wireless, ja que suposa un
> recurs preciós i valuosíssim el poder compartir i accedir a wireless
> externes en molts de casos de necessitat.
> Amb això no vull dir que tengui dret a xuclar-te l'amplada de banda i a
> impedir-te'n a tu fer-ne l'ús que et pertoca.
> Dit això, les claus wep són, com ja deus saber, molt febles en quan a
> [...]

WEP fa servir algoritmes RC4 de xifrat simètric i, com ja t'han dit, fa temps
que està reventada. Coses a fer: utilitzar servidors d'autentificació com
Radius, assegurar-te que la xarxa estigui tancada, tunelitzar les
comunicacions mijançant una VPN, anar amb compte amb els serveis NAT i DHCP
habilitats..., etc. Cerca informació sobre seguretat i wireless...

--
 koldo - kld@futurnet.es
 Linux User #379107