Re: algu fa servir la meva wlan!!!

Bé, ja coneixia les debilitats de WEP, i el router si que accepta WPA, el problema és que tinc un portàtil amb Ubuntu, amb xip centrino que porta la intel pro wireless 2200, i tinc entès que els driver actuals per linux d'aquesta inalàmbrica no suporten WPA, com tampoc activar el modus promiscuu, o sigui, que res d'airsnort i companyia, si no és en windows, doncs vaig conservar el XP home que duia preinstalat (no em piqueu...). El problema és que no sé activar aquest modus amb windows...
Tinc un servidor amb snort, però només snifa el tràfic dirigit a ell (la tarja sí és en modus promiscuu), però crec que el router actua com a switch i no com a hub, i només envia al servidor i a la resta d'ordinadors de la xarxa, els paquets que els hi corresponen, no sé si vaig errat en això, però és el que veig en els logs d'snort: només paquets del server cap a fora o de fora al server, la resta de la xarxa ni la veu. Vaig intentar interposar un hub entre el router i la LAN cablejada, però em va semblar que tot anava considerablement més lent, i donat que només el servidor està 24/7, el vaig treure. Per això penso que no serà de gaire utilitat l'ethereal o similars, a no ser que torni a interposar el hub... què en penseu?
Fran, dius que la llum sol fer pampallugues, però a mi no m'havia passat fins ara. A més, la intensitat d'aquestes varia: de vegades és continuament (com quan la meva companya es baixa coses amb la mula amb el seu ordinador, un dels que tinc per wifi) i altres son a ràfegues intermitents, com quan es navega per internet. He intentat els filtres per MAC, però el router es penja al intentar-ho. He canviat el firmware, però segueix passant. Tu que tens aquest router, has pogut filtrar per MAC?
Guillem, jo no he tingut problemes en utilitzar WEP per aquest router ni tampoc en l'anterior, un 3com cradsl (el de ya.com), si necessites ajut, m'ho dius.
Orestes, estaria bé dir-li això, però el que tinc ganes és de fer-li un "format c:"... si té windows, tampoc serà una perdua irreparable :-)

Ricard