problemes de rellotge

Hola,

El millor que pots fer és sincronitzar el sistema amb els ordinadors que s'encarreguen de calcular l'hora.

Per fer això el més senzill és fer el següent:

apt-get install ntpdate

 I crec recordar que a l'hora d'instal・lar-lo ell solet ja busca un servidor d'on sincronitzar-se. Amb tot, si tens algun dubte pots mirar-te aquesta web que més o menys t'explica sobre el tema de les hores dels ordinadors:

http://ftp.cl.debian.org/man-es/red-ntp.html

I ja està ^^ si no det funciona això... ara mateix no sabria què dir-te, a més estic mig refredat i les meves neurones es passen més hores dormint que fent altre cosa :P

PS: Abans tant sols li havia respòs a l'usuari que tenia el dubte, ara he tornat a enviar al missatge a la llista