Re: Xawtv

On 5/11/05, Pau Rul-lan Ferragut <pau@correu.zigazaga.net> wrote:
> On Wed, May 11, 2005 at 12:20:47AM +0200, ChAoS wrote:
>
> bon vespre!!

> tio, això és debian, no se reinstal·la el sistema de zero mai. Però bé,
> tampoc t'he de renyar per això.

Bé, és la forma més fàcil k se'm va acudir u_u!

> Lo que no queda molt clar és is amb el qualsevol dels dos has arribat a
> veure, ara que tens hoary, alguna cosa amb la tarja. En cas contrari la
> cosa fa pudor a kernel.

Sí, amb tvtime puc veure actualment la televisió, i amb el warty podia
veure tant el tvtime com el xawtv.

> Recomano instal·lar-ne un altre o compilar-lo tu mateix.

Vaig provar de baixar-me i compilar el taztv (que en el warty m'anava)
i tb em va malament.
Tot i així provaré de compilar jo mateix el xawtv a veure què passa.

Gràcies per la resposta.