Reiniciar impressora després d'un error amb el CUPS

Hola,
	fa algun temps que tinc una impressora HP2300 connectada a un servidor CUPS.
De tant en tant la impressora retorna algun tipus d'error (suposo perquè està
encallada o alguna cosa semblant) i el cups indica l'error. Fins aquí tot
correcte. Per recuperar la situació, sovint haig de reiniciar la impressora i
fer-li un "restart" des del CUPS.

	El que voldria és que el CUPS pogués tornar a acceptar treballs per la
impressora i imprimir-los un cop s'ha arreglat la impressora perquè això ho
pot fer un usuari i jo no hagi d'intervenir a través del web de gestió del
CUPS. Algú coneix alguna forma de fer això?

Merci

--
"Video-encoding-junkie? Me? Let me think about it for 25 frames, ehh, one
second"