Re: Xawtv

On Wed, May 11, 2005 at 12:20:47AM +0200, ChAoS wrote:

bon vespre!!

> Fa poc vaig passar de ubuntu warty a Kubuntu Hoarydirectament
> instalant-ho tot a sobre (no me'n fiava de poder migrar el sistema
> d'una forma més "estàndard".

tio, això és debian, no se reinstal·la el sistema de zero mai. Però bé,
tampoc t'he de renyar per això.

> En resum , el xawtv sembla k no sen entera de res de la tarja de
> televisió, però no es queixa.

Lo que no queda molt clar és is amb el qualsevol dels dos has arribat a
veure, ara que tens hoary, alguna cosa amb la tarja. En cas contrari la
cosa fa pudor a kernel.

Recomano instal·lar-ne un altre o compilar-lo tu mateix.