Re: Postfix & Courier IMAP & MySQL

El dg 30 de 01 del 2005 a les 14:22 +0000, en/na surgen va escriure:
> Primer de tot demanar disculpes a qui llegeixi els correus en text plà
> (l'altre dia algu m'ho va comentar) es que amb el compte pop3 no
> aconsegueixo rebre els correus de la llista, i ho he de fer amb
> webmail.

Trankil, cap problema!

> El problema que tinc és que he estat intentant instal.lar un servidor
> de correu a casa, després de llegir alguns articles sobre el tema em
> vaig posar a instal.lar i configurar el postfix, courier i tot el
> tinglado seguint l'article de catux:
> http://www.catux.org/index.php?contingut=articles&num=5

Aviam si ens vens a veure algun dia doncs! ;)

Per el q veig, sembla q no l'has seguit pe a pà, ja q l'error q et dona,
és per una opció q no apareix a l'article ;) (ojo què potser
m'equivoco!)

Concretament et dona 2 errors:
- primer un q diu q en el parametre de configuració q es diu algo com
smtpd_recipient_restrictions has de canviar on posa
"check_relay_domains" per "reject_unauth_destination",
- l'altre és un error q et dona crec a causa de què estas usant el
postfix 2.x ( pots saber la versio amb dpkg -l | grep postfix ).

L'article de catux està pensat per el postfix 1.x (el de la woody), però
tot i així hi ha una opció comentada per si estas usant postfix 2.x.
Aquesta opció q en el teu cas la  has d'afegir, és:

local_recipient_maps =

tal qual com està escrit a sobre.

 ^------ primer error ---------^

                   segon error --------------------------^
>  from=<surgen@terra.es> to=<abcd@surgen.homeip.net> proto=ESMTP
> helo=<tsmtp2.mail.isp>
> Jan 30 15:21:34 server postfix/smtpd[10160]: disconnect from
> smtp.terra.es[213.4.129.129]
>
> el problema és que per que funcioni l'usuari ha d'estar creat en el
> sistema. Llavors si que funciona. Pero a mi m'agagradaria poder fer
> que llegis els usuaris de la taula.

L'idea de l'article és precisament aquesta, q no hagis de crear els
usuaris al sistema per a poder tenir-los per a les comptes de correu.

:)

Sort, i si ja diras q tal!

--
  Albert Sellarès        GPG id: 0xB88C621A
  http://www.wekk.net    whats_up@jabber.org