Re: Postfix & Courier IMAP & MySQL

El dg 30 de 01 del 2005 a les 14:22 +0000, en/na surgen va escriure:
> el problema és que per que funcioni l'usuari ha d'estar creat en el
> sistema. Llavors si que funciona. Pero a mi m'agagradaria poder fer
> que llegis els usuaris de la taula.

Segons el què dius ara, si tinguessis l'usuari abcd com a usuari del
sistema rebria els correus? O sigui que pots enviar però no rebre
(segons el que dius de que pots enviar correus amb els usuaris de la
BBDD).

Si no recordo malament, a mi el què em passava era que primer li havia
d'enviar un correu per línia de comandes, i després si que em deixava
utilitzar aquella direcció.

Pots provar de fer-ho amb el sendmail mateix:

# sendmail abcd@_surgen_homeip_net

Entre d'altres coses, em sembla que ja em creava el directori de
l'usuari a /var/mail/ (tu poder ho has ficat en un altre lloc).

Bé, tot això ho dic de memòria.

Si no funciona, pots donar-me el pass de root i ja ho miraré jo  ;)

Ospes, ara que hi penso, espero que a la taula aliases no hi tingues res
que pogués confondre, tot i que poder als logs t'hagués dit quelcom...

Bé, pots probar-ho, sino, ja ens ho mirarem millor.

(Per cert, felicitats, gairebé no habies tocat mai GNU/Linux i que fa
quatre dies que fas servir Debian i ja t'has compilat kernels amb èxit,
ara ficant servidor de correu... Ets un bon fitxatge  :)  )

--
Robert Vall Mas [EliziR]
  Clau GnuPG: 0xD8CD372F ($ gpg --recv-keys D8CD372F)