Re: servidor nou estable

Hola,

Oblida't del pinning. No és la manera recomanable de fer les coses. Mira la següent pàgina del manual (man apt_preferences).

Si per a tu són crucials les actualitzacions de seguretat no t'aconsello testing.

Fins ara,

Pau

Lluís Gras wrote:

Hola, volia instal.lar un servidor amb debian. Tenia la
intenció de fer-lo estable, però necessito posar-li algún
paquet de la testing: el cyrus-imap.

La meva primera intenció era instal.lar woody, modificar
el sources.list i instal.lar el cyrus de la testing. Un
cop fet això treure el sources.list de la testing per que
no m'actualitzi la resta de paquets i fer dist-upgrades
normalment. Encara que tindria que mirar de tant en tant
si els packages de la testing s'han d'actualitzar per
seguretat. És la millor manera ?

Mira't el tema del "pinning" amb l'arxiu /etc/apt/preferences

Per altra banda, l'instal.lador de la woody m'ha donat
problemes, no em detectava la placa de xarxa i no hi havia
manera de finalitzar la instal.lació. És una workstation
HP amb una broadcom. He buscat por ahi i no he trobat cap
instal.lador de la woody per aquest PC. He provat un per
servidors HP sense èxit i després aquest, que tampoc m'ha
anat bé:
  http://mail.kwenie.org/debian/

Com tenia a mà una ubuntu l'he instal.lat i m'ha detectat
tot, inclós el disc que woody deia que era /dev/hde aquest
me l'ha ficat com /dev/sda ( diria que per què és sata).

Perque Woody empra un nucli de la sèrie 2.4 i amb els 2.6 ( que porta per
defecte Ubuntu Warty ) la nomenclatura dels discs SATA a canviat a la
terminologia scsi.

Ara sé que el hardware em funciona, però hi tinc instal.lada
una distribució que no és la que volia. Què es el millor que
puc fer ara ?
Modificar el sources.list, esborrar la majoria dels packages
ubuntus i fer un dist upgrade de la stable ?
Re-instal.lar de nou amb un altre boot woody ?
Re-Instal.lar de nou la testing o la unstable ?

Ben aviat Sarge esdevindrà estable ... jo apostaria per instal·lar una
Sarge , hores d'ara queden al voltant d'un centenar d'errors crítics de
llançament i és probable que en un parell de mesos o tres es doni el feliç
aconteixement ;-) ... o no ???