Re: servidor nou estable

> Hola,
>
> Oblida't del pinning. No és la manera recomanable de fer les coses. Mira
> la següent pàgina del manual (man apt_preferences).
>
> Si per a tu són crucials les actualitzacions de seguretat no t'aconsello
> testing.
>
> Fins ara,
>
> Pau

Potser ho tinc mal entés però hagués posat la ma al foc que per "pinning"
s'entenia precissament el que es pot trobar al man apt_preferences.
En qualsevol cas i sí no és així t'agrairia una petita justificació de
perquè "No és la manera recomanable de fer les coses".

D'altra banda si Woody hagués sortit fa un parell de mesos estaria d'acord
amb tu però el cas és que el maquinari ha evolucionat força i tal com es
comenta la placa incorpora discs SATA i vés a saber que més ...