Re: servidor nou estable

En la meva modesta opinio (usuari de fa un mes escas de debian,
testing) t'aconsello que fagis el que et recomanen de posar-te la
testing, i en el source.list posar en comptes de testing sarge, aixi
quan la faguin estable no et tindras que preocupar de re. A mes a mes
el seu instalador es molt comode, t'ho fa tot solet (si no m'equivoco
el de la unbuntu esta basat en el de la sarge).

Apa, adeu!!