Re: Problemes amb la compilació del kernel 2.6.10

> Algu em vadir que el kernel portava suport per un modul que es diu 'nv'
> em sembla, i a mi no m'apareix, el que jo compilo es diu 'rivafb',
> m'agadaria saber si es referia a aquest o no? es que l'altre no tinc
> forma de loclaitzar-lo, o el que he instalat, no hi ha forma de
> compilar-lo amb el kernel i no tenir-lo com a mòdul???

Bé, en teoria, el driver d'una riva no hauria d'anar massa bé amb una Geforce,
però coses més rares s'han vist...
El driver per nvidia "lliure" és efectivament el "nv", si no recordo malament,
pots reconfigurar les X mitjançant l'ordre (com root)

dpkg -reconfigure xserver-xfree86,

allà hauria de sortir la opció d'utilitzar el driver nv, crec. Comprova
després la configuració mirant a  /etc/X11/XF86Config-4.
Parlo de memòria, doncs jo fa temps ho vaig haver de fer per una Geforce II.
De totes maneres, recordo que a mi finalment el que millor resultat em va
donar va ser "passar-me a l'enemic" i utilitzar els drivers no lliures (però
gratuïts) de la pròpia nvidia, baixats de la seva web; va ser l'única manera
d'utilitzar l'acceleració 3D de la tarja.

Finalment, una petició: si envies els missatges com a text plà ens facilites
la feina de llegir-los als que, com jo, tenim "vetat" l'html...

Ricard