Problemes amb la compilació del kernel 2.6.10

Sento haver borrat les contestacions rebudes, pero em pensava que no hauria de demanar res més del tema, m'equivocava.  sorry _: |
Ja he conseguit solucionar tots el problemes que tenia, mernys lo del framebuffer, fin hi tot he aconseguit instal.lar el driver d'nvida, pero seguiexo sense veure les fonts de la consola al iniciar la pantalla. Només ho he aconseguit compilant el kernel amb suport per a nvidia riva, pero no acoseguia que funciones el parametre 'vga=791' del lilo, es carrega amb les fonts grans. A més quan inentava instalar els drivers m'ha dit que no her compatible amb els riva i que deshabilites el seu suport al kernel. He hagut d'accedir per ssh des d'un altre pc i instalar el driver, ja que a la pantalla no m'hi apareix res.
Algu em vadir que el kernel portava suport per un modul que es diu 'nv' em sembla, i a mi no m'apareix, el que jo compilo es diu 'rivafb', m'agadaria saber si es referia a aquest o no? es que l'altre no tinc forma de loclaitzar-lo, o el que he instalat, no hi ha forma de compilar-lo amb el kernel i no tenir-lo com a mòdul??? (no se si serviria de res jo pregunto)

gracies

Comparte tus fotos y revélalas sin moverte de casa. Papel Kodak Royal, ¡Sólo 1 Euro gastos de envío!
OFERTA ANIVERSARIO: 15x20 por sólo 0.50eur.Tus fotos digitales en PIXELIN.COM