Re: paquet kernel-image i altres dubtes del kernel

> No cal, només amb el teu vell .config i fent un make oldconfig et preguntarà
> només les noves característiques del teu nucli. Mentre no canvïis de sèrie
> (de 2.4.x a 2.6.x), ha de funcionar perfectament.

uff!! ho he provat, però noi, tot consola, sense cap mena de help... potser m'agrada massa poc pencar ;) , però he tirat de l'opció copia el .config i fes make menuconfig i ara ja tinc el 2.6.10 funcionant!

o sigui que, de moment (només he rebotat la màquina) el sistema 'cutre' funciona..

però, gràcies per la resposta!

salutacions,

pau.

pd: la pregunta del kernel-image segueix vigent... ;)