Re: paquet kernel-image i altres dubtes del kernel

On Dilluns 24 Gener 2005 11:59, pau wrote:
> El problema apareix quan vols fer salts més grans de versio, per exemple, i
> com és el meu cas, passar de la 2.6.6 a la 2.6.10. Això, si ho he entès bé,
> no es pot fer amb un patch, i no tinc més remei que: o bé provar un
> kernel-image o bé recompilar les fonts des de zero. Ara bé, si parteixes
> des de zero, t'has de mirar *totes* les opcions del kernel, ja que per
No cal, només amb el teu vell .config i fent un make oldconfig et preguntarà
només les noves característiques del teu nucli. Mentre no canvïis de sèrie
(de 2.4.x a 2.6.x), ha de funcionar perfectament.
--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona